poniedziałek, 29 września 2008

POPEROTICA 2008






Nadszedł czas na kilka zdjęc z mojego ostatniego cyklu pt. POPEROTICA 2008.
Wystawa miała swoją premierę w Poznaniu, w kawiarni Coffee House, następnie przez dwie godziny wisiała na dworcu PKP w Ustce podczas pierwszej Akcji Nieistniejącej Grupy Niezależnej, a teraz zdjęcia te znajdują się w Tarnobrzegu - zostałam tam zaproszona przez Victora Czurę, organizatora Satyrblues Festiwal, na 9. odsłonę tegoż właśnie festiwalu.

Dziękuję osobom, dzięki którym POPEROTICA powstała.
Przede wszystkim podziękowania należą się Dorocie i Natalii Budziak, które dzielnie mi pozowały przez kilka godzin. Dziękuję mojemu bratu, Pawłowi, a także Sebastianowi Gierzowi, Krzyśkowi Tomasikowi i Monice Zacharzewskiej.

5 komentarzy:

  1. ta ostatnia fota najbardziej mnie siem podoba. pozdrofienia koleszanka sle

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujem koleżance za pozdro i za wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja Ewa dziękuję za wybranie nas na "modelki". Po sesji mam wspaniałe pamiątki i wspomnienia!!! :)

    DorotaBu

    OdpowiedzUsuń
  4. uła. To się musiało dziać... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia w sobotę zakończyliśmy wystawę...
    Do zobaczenia Pająk

    OdpowiedzUsuń